Bilds från Eurovision Song Contest kvällen





Jag vet att jag inte har skrivit något om Eurovision. Jag är en dålig människa.
Största fanet struntar att dela med sig av sina tankar om det hela. Så himla noncharlant.
Anywhooo så tittade jag såklart på det!!!! Med människor som fick
lova innan att inte prata under programmets gång. Kul kväll tänker
ni ironiskt. Ja det var det säger jag då! Enligt mig iallafall.

Här e lite bilder från favorit-dagen-på-året-kvällen:



Jag posar med min nya frill


Mor, far och jag fixar i köket innan gästerna kommer. Eller ja.
Mest jag och mor. Far är säkerligen endast i köket för att lägga in en snus.


Min käre pojkvän och min käre bror med varsin öl. Så vuxna!!!!


Lägger in denna bilden på mig o Robin även om hans ansikte inte syns helt.
Han får skylla sig själv för att han är så lång. Och jag va pretty schnögg
här tycker jag och det måste ju visas för allmänheten!


Här är iförsig en annan anledning till varför jag helst håller honom gömd


Naaaw Tipsi och Robin!


Jag är ledsen efter att Eric kom 3:a efter Italien och Azerbajsan (eheheh moget)
Eric var bäst!!! BÄÄÄÄST!


Men jag var såklart nöjd o gla ändå såklart när de vankas Eurovision!




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vad du är fiiiiiiin! :):) Åh så fin du är i håret ditt! Hihi:) Perfekt!

2011-05-30 @ 19:55:04
URL: http://eeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0