Mangirl




Jag och Robin tittade på "I love you Philip Morris" igår. Den med Jim Carey där han spelar homosexual.
Så ligger han med sin pojkvän i filmen på en båt. Ligger med varandra alltså.

Robin: Ååååh, fan va gött det ser ut!
Jag: Eh.. va?
Robin: Alltså båten... ute på havet, det såg så härligt ut!
Jag: Mmmmm "visst".


Man ba trevligt att jag gjort dig gay. Är väl manhaftig av mig eller nåt.
Frågade förresten Robin häromdagen om han någonsin tyckt om en tjej som vart så manlig
att han funderat på om han egentligen var gay. Hans svar: "Hehehe ne".
Mycket misstänkt. Han har inte tyckt om någon som vart mangirl utan... han TYCKER OM. 
Jag är en mangirl!!! Inget fel med det dock. Jo....lite......mycket.....jättemycket!!!!
Jag vill vara femininum!!!!!!!!!! EXTREMT FEMININ!





/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0