Läsvärt!!!




Mamma har ställt upp min katts kattmat här på övervåningen. Bredvid datan - alltså bredvid mig. För hon ska sövas imorgon och får inte äta någon mat innan det. Katten alltså. Inte mamma.. hade ju vart ett konstigt beteende om det var hon själv som skulle sövas. Varför flytta kattmat då.

I alla fall. Det luktar jätteäckligt. Varför kunde vi liksom inte slänga ut kattmaten. Ingen tänkte på det. Och nu sitter jag här och osar in kattmats-ångor varannan sekund och kräks typ. Orkar inte slänga det nu heller när jag redan sitter så bekvämt i stolen. Får uthärda. Men det är som sagt jätteäckligt. Ville bara att alla skulle veta det. Jag vill dela med mig av min vardag.



Vimsipiiiiiiiiiiiiiiiiiiimsiii!




/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0