På väg på vägen





Nu sitter jag i bilen och bloggar på Saras dator.
Coolt va?! Jag mår iförsig jätteilla och blir åksjuk
av att titta på datan. Men det är det värt!
Se vad jag offrar mig för bloggen!

Eftersom jag inte har några bilder att visa så kan
jag beskriva vad jag ser (JA!!! KUL!!!):

- Sara som bläddrar i en tidning och försöker se intresserad ut.
- En styck katt i bur. Vi får hoppas att katt-Maja inte behöver gå på toa.
- Massa skog.
- Min egna spegelbild i datorn, HEJ ELIN.

Nu måste jag titta ut igen så att Sara inte får sig nåt otrevligt
i sitt knä. Ja, det är dit jag ska sikta ifall, ifall den olyckan sker.




/ EB

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D



rösta gärna oxå på mig i veckans blogg tävlingen som pågår, om du gillar min blogg! Du hittar till tävlingen via länken på min blogg!



Jag skulle bli oerhört tacksam och väldigt, väldigt glad! puss

2009-07-10 @ 16:44:11
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha, jag blir jätteåksjuk om jag tittar ner och pysslar med saker i bilar.. Det är jobbigt!

2009-07-10 @ 23:56:17
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahaha, stackars Sara i sånna fall, bäst att hålla blicken på vägen då ;)

2009-07-11 @ 15:48:48
URL: http://trillingsystern.blogg.se/
Postat av: emilia

uuuuu spy-elin uuuuu äckellllll hahahah nemen om ja ska erkänna blir jag också åksjuk av sånt skit.. typ som o läsa tidning.. blää vart eru på väg fresten

2009-07-15 @ 12:40:57
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: anna panna

elin du sa att du skulle blogga från landet/skogen/mystacken men det har du inte gjort!! riktigt besviken!!! har ju inget att läsa.. iiiiiihiihiiih.. nöjer mig ändå med att du vart inne på face o snokat!! "ska aldrig skaffa face, töntiga människor som har det" MUUUUHAHAHHA du kunde inte låta bli liiiite :p

2009-07-15 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0