Mooooooot Cypern!




Idag bokade vi en resa!!!
Vi typ skrattade och hoppade ut från resebyrån av glädje för att vi till slut
hittade en resa. Såg nog skitmesiga ut.
Men ÄNTLIGEN ska vi komma utomlands!

Och här ska vi bo (jag, Anna, Sara och Sarah):



Yeah, värsta poolen, jag är så nöjd. Jag älskar pool, det var typ mitt enda
önskemål. Jag kan typ bo i ett tält eller en grotta... t.o.m. i en kartong! Bara den kartongen
har en tillhörande pool.

Nu hamnar vi i Ayia Napa som inte riktigt var planen.
Men man måste ju faktiskt inte gå på bargatan och sådär. Varje kväll.
Man kan ju äta chips inne på hotellet istället, eller varför inte i poolen?

På fredag åker vi. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!




Det här var dom enda bilderna jag hittade på oss fyra tillsammans.
Från 2005. Fr v; Sara, jag Sarah och Anna.
Alla har små tequila-hattar på huvvet, fast Anna tappar sin, man ser hur den flyger
ner vid hennes knä, HAHA! Misslyckat.





/ Elin


Kommentarer
Postat av: Petter

Oj, du kanske inte finns? Du kanske är en liten apa med gul hatt på sig! Isf hatar jag nog dig!



Tycker förresten du slår rekord i luddighet när du skriver vilka som är på bilderna "Fr v", sen har ni olika platser på bilderna, vem är vem!?? Och är det en fritös eller glassmaskin där vid Sara eller Sarahs fötter?! Luddiga Elin liksom...Herrejistanes!



Fan vad kul vi fem ska ha i på Cypern förresten!

2009-07-20 @ 21:13:17
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det vårat hotell?!

2009-07-20 @ 22:33:48
Postat av: fröken elin

är det du som frågar det sarah? isåfall ja.

är det någon skum typ som funderar på att stalka oss? så nej absolut inte, jag bara låtsas att det är det.

2009-07-21 @ 14:06:01
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0