Halloj!





Här sitter jag i soffan med en kurrandes katt i famnen.
Vaknade nyss och funderar på 1 - vad jag ska göra idag
och 2 - vad jag ska äta idag. (Dom viktigaste och största frågorna!)

Jag skulle behöva städa lite... men det är inte superstökigt.
Jag skulle behöva gå i affärer lite... men det har jag gjort två dar i rad.
Jag skulle behöva ta en lång promenad... JA, det skulle jag faktiskt behöva.

Jag mår fortfarande illa av allt jag åt igår. Buuuä.
Chips och dip, singoallakakor, havreflarnkakor, marianne och
en påse salta godisar. Och jättemycket av allt. Det var ju gott men
jag bara mölade. Mölmölmöl.


Mmm... dubbla havrechokladflarn.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0