H2O Mop!





Jag sitter och tittar på tv-shop och deras
FANTASTISKA H2O Mop. Jag känner att jag
sakta men säkert börjar tro på att den är
fantastisk. Såpass fantastisk att jag måste ha
den, kan inte leva utan den! Hur har jag klarat
mig alla dessa år utan H2O Mop?! HUR?!?!

Men den bästa tv-shop reklamen måste nog vara mixern.
The magic bullet.
Där dom bl.a. har tagit in en skeptisk gammal tant med en cigg
i mungipan och någon bakfull kille för att på ett konstigt sätt få
det hela att verka mer trovärdigt. Samtidigt demonstrerar
en kille och tjej hur underbar denna mixer är som t.o.m. kan mixa en polkagris.
Hur kan dom tro att dom gör en trovärdig, bra reklam?
Det är så dåligt. Men ändå... så bra. Först sitter jag typ
och skrattar och fnyser men ju längre tiden går känner
jag gemenskapen med alla dessa människor (speciellt skeptiska tanten)
och istället för att skratta åt dem börjar jag skrattar jag med dem.
Urk...

Men jag kommer nog aldrig köpa något från tv-shop. Tror jag.
Hoppas jag... jag vill inte! Måste...byta...kanal....kan....inte....vill....inte...



Kolla in den på youtube.com. Eller nej, gör för guds skull inte det.
VIlket tips...






/ Fröken EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0