Rekordhelg



Gjort två rekord i helgen.

Första var att hålla andan i Götatunneln
till trean = väldigt länge.
Det andra var att stoppa in hundra popcornkärnor
i munnen på samma gång. Lite småäckligt.
Har iförsig aldrig försökt mig på det förut så
slå mitt egna rekord blir lätt. Hundra kärnor
var ingen match. Det var bara det att mamma
blev orolig att jag skulle sätta i halsen och
så blev jag full i skratt, ingen idé att fortsätta
om jag inte ville tillbringa kvällen med att
dammsuga upp kärnor från golvet eller åka till
sjukhuset och pumpa upp några.

Ja! Jag har lätt för att roa mig själv.
Det är så när man har det ganska
händelselöst om dagarna.


/ EB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0