Old people



På Påskafton var jag på kalas hos en kömpis som fyllde 23.
HA! Alla fyller typ på våren och sommarn så alla mina kompisar
hinner bli mycket äldre än mig då jag fyller i december.
Dom e så gamlaaaaaaa! Och jag är sjukt ung. Och dom kommer
alltid vara äldre än mig och det är så gött. Utan Anja och Sarah
som tydligen var tvugna att födas 1989. Men dom är ju bara
barnsliga hahaaaaaaaaa. Jag vinner either way!








Såhär såg jag ut då, temat var att man skulle ha en accentfärg.
En färg som stack ut från det andra man hade på sig. Min var rosa
som man inte kan se så bra kanske. Hade rosa ögonskugga, rosa
läppstift, rosa bh, rosa armband, rosa naglar och en rosa sjal.
Och rosa ägg på den sista supercraziga bilden!!!!




/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0