Vad skulle ni tänkt?





Vad är er första tanke om ni går ute och går en promenad i skogen
och det plötsligt kommer en helikopter och åker ovanför dig?
Detta var mina första tankar:

Tanke 1: ÅHNEJ! Dom ska säkert släppa en bomb (ja, helt allvarligt tänkte jag detta)
över området för att skövla skog. Och så har varningsskyltarna blåst bort så jag missade det!

Tanke 2: NEJ FÖRRESTEN! Det är säkert en galen mördare som springer lös!
(Börjar springa) (Vilket förresten är helt onödigt då mördaren lika gärna kan vara framför mig som bakom mig)

Tanke 3: OH NOOOO! Det är MIG dom är ute efter! Jag kanske har gjort något olagligt utan att veta om det??
Som alla dom gångerna jag funderat på att äta en tårta inne på ICA utan att betala och sen lufsa ut därifrån
lycklig och mätt. (Börjar springa igen) (Vet inte varför)

Inte alls paranoid.


Fröken rädd och förvirrad, gör ändå ett fräckt
tecken med handen för att verka... cool.
P.S jag har ingen BH på mig. Eller alltså, det jag har
på bilden är en topp men det ser ut som en BH men aah. NI FÖRSTÅR!!!






/ Fröken

Kommentarer
Postat av: Belinda

haha, du får ju iaf lite motion när du är ute och springer från helikoptar så där..

2010-10-10 @ 18:01:45
URL: http://spellyourheart.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Jag hade säkert tänkt att de var ute efter mig fast jag inte hade gjort något fel.. :)



sv: Tack, tack. Jo, det är roligare att träna när man har lite snygga kläder. :)

2010-10-11 @ 11:00:45
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: jesper

blev just kär..

2010-10-15 @ 00:58:16
Postat av: Fröken Elin

jesper: i helikoptern?

2010-10-15 @ 23:37:55
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0