Mangwani mampulele





Anledningen till att jag skrev ett inlägg häromdagen var för
att jag såg att fortfarande väldigt många besöker denna (min) sida.
Man kan ju fråga sig varför eftersom jag inte skrivit på månader.
Men har man no life så.... jaaaaaaa. Varsågoda liksom.
Nä... jag ska inte säga något. Det jag gör om dagarna är typ
spelar Mario Party 3 på Nintendo 64 och äter choklad. Life oh life.

MEN! Jag skrev ett inlägg för att typ få 100 000 kommentarer.
Typ som "ÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKS" eller
"ELIN JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH
FRAMFÖRALLT DIG"
. Så jag skrev bara ett inlägg om nåt.
Nu råkade det handla om en död fågel.
Kunde ju kommit upp med något trevligare men hade inget bättre att komma med.
Kan ju skriva att jag vinner på Mario Party 10 av 10 gånger men
tänkte att fågeldöd skulle engagera mera. (Rim)

Men 1 kommentar var allt jag fick. Inte för att den var dålig
eller så (fast jo) och jag nöjer mig med den (men nej) så
skulle ju det va trevligt att ni övriga 500 (vi låtsas) också
kommenterar så att jag förstår att det finns dom som läser
och inte tror att det är blogg.se som bara gjort fel i statistiken. Jag är full.
Adjö.






/ Elin


Kommentarer
Postat av: petter

Jag ska också låtsas vara full och skriva fakefull-inlägg!!

2010-06-04 @ 20:05:33
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: petter

HAHAHAHAHAHAHHAHA! Du har inga vänner(läsare)!!!!!

2010-06-08 @ 14:25:12
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0