Varning för osmaklighet




Jag sitter och tittar på matprogram på tv. Mamma sitter och läser tidningen.
Jag kommer på en sak och vänder mig entusiastiskt om mot mamma:

Jag: Jag har kommit på en sak!!

Mamma: Mmhm..

Jag: När man äter så är det viktigt med smak, lukt, konsistens och utseende, eller hur.
Och jag tror det är konsistensen som är den viktigaste!!
Jag menar, halloumin tyckte jag smaka gott men konsistensen var skitäcklig
så därför ville jag inte äta den. SMART VAAA!? Eller huuuur!!!!?
(Supernöjd med min tankegång)

Mamma: Aha. Så då skulle du alltså kunna äta en bajskorv om den bara har bra konsistens?

Jag: Jaaaaaaaaaa!

Eller det svarade jag ju verkligen inte. Det var typ det osmartaste jag tänkt
och sagt på flera dagar. Så jag ursäktar mig. (Och min mammas ordval)

 +  = samesame




/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0