Nys-chock





Var på fancy restaurang igår med massa personer (familj/släkt/etc)
Firade mörmör som fyllt 70.
Det var trevligt.

Men det roligaste under kvällen var när jag skulle nysa.
Tänkte göra det lite galant i min handduk (man fick värsta jättehandduken
istället för servett, säkert superfancy) för jag kunde ju inte
direkt vända mig åt någon av sidorna, vem förtjänar min nys mest liksom?
Så nös jag. Sen kom det en till nys, så jag skulle ta upp handduken fort igen
för att nysa i den. Men misstar mig själv på mina egna krafter och typ slår mig
själv i huvudet med handduken jättehårt istället. Nysen försvann i slaget och jag stelnade till av chocken.
Detta var typ världens roligaste syn och alla missade den.

Så där satt jag och skrattade. Åt mig själv. För mig själv. En lång stund.
Tänk vad folk går miste om ibland.




/ EB

Kommentarer
Postat av: petter

Ser att du fortfarande inte har några läsare så kommenterar så du tror att någon läser ;)



Rolig historia!!

2010-08-10 @ 23:04:41
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: josse

haha läste nu för första gången din kommentar i knivlisas blogg om träslöjdslärarn. kung

2010-08-11 @ 15:20:49
URL: http://jossewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0