Brun banan





Igår frågade inte bara en utan två människor mig om jag hade fyllt arton ännu.
Man ba hallå, jag är faktiskt 21 och ett halvt och nästan FÖÖÖÖR mogen.




Det är orättvist att bara jag får visa leg när man är i stora sällskap (även små)
(alla sällskap faktiskt).
Dom tittar inte på någon annan men just mig "mååååååste" dom fråga.
Typ som om jag är en liten fjant som till försöker smuggla mig
in med mina jättegamla och mycket mognare vänner. Nej. Det är jag som är den mogna. Jag.


Peace out loverzzzzzzzzzzzz




/ EB

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg läskig tumme :o

2010-08-27 @ 19:10:09
Postat av: fröken elin

erkäääääääääääääääääääääääääääääääääänn. så jag brukar jaga bort sliskiga killar. ja ba HA kolla denna då, now you're scared...oouu yesss..yes u aaare

2010-08-28 @ 15:35:00
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0