YES!!






Spådamen sa att jag ska vinna 40 miljoner,
få världens största blogg och åka jorden runt nästa år!

Inte.

Ganska kul var det att vi åkte fel på x antal mil och råkade hamna
i Borås. Och där vill man ju inte råka hamna. Känns ju
helt ostabilt.
Men något som är kuligare var det som spåis sa till mig.
Men det är nog bara intressant för mig själv.
Och dom som har mig som idol. Fast ja, det var ju typ samma sak.

Kan bara säga i alla fall att jag är lyckligt lottad. MUAHAHAHA!
Kanske. Hon kanske hoppade över det dåliga??!
Jag kanske kommer bli bjuden på lök till middag av någon snart?!
Hjälp! Löksoppa typ!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄ!


Brrr. Jag brukar inte säga att mat är äcklig men snälla.
En stinkbomb är INTE mat.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: jennifer

Löksoppa verkar gott ju ;) ahha

Nudellåt ? ´smart, det där ska bli min nya nudellåt :D wohooo. Nudlar forlifeeeeee. wiie.



hahahahaha, du är störd. det är kul xD

2009-09-11 @ 02:11:24
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/
Postat av: LYDIA

haha men man äter ju inte dom tillsammans samtidigt ;) haha

2009-09-11 @ 11:11:17
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0