Har du tråkigt?




Det har inte jag! Hittade massa frågor som jag har svarat på
för ett tag sen. Alltså ett gammalt opublicerat inlägg.
Anledningen till att jag inte publicerade det var nog för att jag
tänkte att det inte är kul för andra att läsa så himla mycket om mig.
Men... är inte detta MIN blogg? Varför går man annars in här
om man INTE vill läsa om mig? Hehehe. Bä.


Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Korvar.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: "Hallelujah" (väldigt töntigt när jag sitter och snyftar till den samtidigt som jag mimar)
Beroende av: Allt ätbart som är onyttigt.
Vad tror folk om dig?: Inte vet jag. Att jag är en käck jänta kanske?
Stämmer det?: Nej. Men jag är spänstig!
Vad säger du för att imponera på någon?: Vill ni se när jag går ner i spagat?! JO, men titta!!! (Sen är ingen imponerad längre när jag inte kommer upp ur spagaten)
Hur imponerar man på dig?: Jag skulle bli imponerad om någon kom fram och petade mig i ögat. Vilket mod!
Brukar du skratta för dig själv?: Ja. Det är då jag har som roligast.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ursäkta du har nog skrivit till fel person" (sms från 1993)
Var bor du?: Hemma. Vart annars? Inte hemma eller? Pfft.
Trivs du där?: Oja! Jag är hemmets medelpunkt.

Äger du några converse
: Nej. Men jag har en badmadrass med hål för att sätta glaset i!
Sprit, cider, vin eller öl: Cola.
Brukar du bli för full: Nej, jag är en förebild. Typ.
Vad har du för mobiloperatör: Telesnor.
Är du allergisk mot något: Snålisar och smaskningar
Har du haft sex idag: Ursäkta mig pervo?
Hur svarar du i mobilen: "WZUP", "Aa det är Elin" eller "Hallåååååå"
Vem ringde du senast?: Säkert mamma..
Antal timmar sömn inatt: Men gud vilken tråkig fråga!
Sov du ensam: Nej, Kaninis låg såklart bredvid.
Brukar du komma i tid: Jag kommer alltid fram den tiden jag vill.
När mår du bra: När jag sitter framför tv:n med en fet pizza i min hand (eller på en tallrik kanske) och cola och bullar som väntar.
När blev du fotad senast: Jag fotade mig själv idag!

Vad tycker du om fötter:
Äckligt. Allas fötter är äckliga. Utan mina såklart.
Vad saknar du: Några miljoner kronor.
Favorit dryck på morgonen: En mysig liten vodkashot.
Rakar du benen: Nej, jag tuperar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag ska sova? Suck alltså..
Vill du hellre ha mail än brev: Jag vill gärna ha ett brev, tack! Ett sånt som luktar gott. Mm.
Har du spytt offentligt: Oooja! Det är det jag satsar på. Sitter jag ensam inne i ett rum, springer jag gärna ut och ropar "kolla jag kräks" och visar stolt upp min spya.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag var en kille så skulle jag blivit kär i mig. Om jag vore tjej skulle jag... blivit kär i mig.
Är du bortskämd: Ucsh nej! Får bara allt jag pekar på.
Vad gör du i morgon: Fråga min butler.
Vad använder du för shampoo?: Vem bryr sig om det?
Hur gammal är du: I praktiken 20. I sinnet 13.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fröken ur. Men ibland får man hejda henne, hon pratar ju
stup i kvarten.
Vilken tid gick du upp idag: När tuppen galde...gol..golde... såklart!
Har du strumpor på dig nu: Om du vore fot. Skulle du vilka att någon kvävde dig i en strumpa? Precis.
Jag tänker som fötterna.
Är det okej att gråta: Absolut inte. Ser man någon gråta ska man genast kasta en rutten tomat i ansiktet på han/hon.

När grät du senast:
 Började NÄSTAN gråta förut när jag inte hittade en burk.
Har du piercing: Jag har hål i öronen! Wooooowooowooo!
Vill du ha barn: Jag SKA har barn. Snälla kommer dom vara med.
Solar du ofta: Varje dag, det är därför jag är så hemskt brun.
Vad dricker du helst när du är törstig: Blod.
Vilken är din favoritglass: Mjukglass med karamellströssel för att vara lite seriös sådär.
Tycker du om sushi: Har vi inte redan pratat om detta? VART VAR SÅSEN? DEN GOJSIGA, FETA SÅSEN?
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvart över 11-människa
Vilken ögonfärg har du: Guldiga! Hihi!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej, det är ju äckligt att somna med blöta kinder och snor i näsan. Så jag kletar av det på någon annan först. SEN kan jag sova.
Biter du på naglarna: Då måste jag vara bra hungrig.
Röker du: Jag drömde att jag rökte en gång, räknas det?
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag reser ju på mig i alla fall varje morgon.
Senaste låt du hörde: "Poppa popcorn i en kopp" (Jag sjöng den)


(Innerst inne vill jag ha en frågestund, där folk får fråga
frågor och inte frågor jag hittat på någon annans blogg nån gång,
men det känns lite hybris, jag menar, jag har ju bara 100 milj. läsare)





/ Elin

Kommentarer
Postat av: petter

Hörde jag frågestund!!??!



Hur kommer det sig att jag har typ 13kommentarer på mina inlägg, du..typ 1?

Och åhåhåh, får man köpa kaninis!

Det var mina frågor.

2009-09-13 @ 02:51:34
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Marlene

Du är en pärla! Fan jag garva så jag grät när jag läste dina svar. :D

2009-09-14 @ 02:47:42
URL: http://senses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0