Certificitum Afroditium





Var hälsade!

(Gillar att hälsa så, det får mig att känna mig som en härskare)

I alla fall. Jag håller på att skriva ett personligt CV. Mitt förra funkar
inte att använda igen då det var otroligt mesigt.
Men det är jättesvårt att skriva. Man kan ju inte direkt skriva med
något skämt eller så. Men det hade faktiskt jag uppskattat om jag var
arbetsgivare. Så det blir ett tråkigt och faktiskt opersonligt personligt CV.

Exempel:

Hej jag heter Elin och jag är bra på det mesta. Allt när jag tänker efter!
Anställ mig! Mvh.

Kanske lite skrytigt? Men trots allt ärligt.
Nä, det får väl bli ett sånt här tråkigt:

Hej! Jag heter Elin och jag är 20 år. Jag är en glad, utåtriktad och social tjej.

Lögn. LÖGN. Jag är varken glad eller tjej.
Suck.





/ EB

Kommentarer
Postat av: jennifer

man får ljuga ibland ;)



Haha det med osten , allvarligt lika tjock som mackan xD störd! :D

2009-09-08 @ 17:23:08
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0