Under hot





Jag fick ett lätt hot av Sarah igår att jag måste lägga
upp bilder på min blogg.
Och om man är någorlunda rädd om livet så gör man
som Sarah säger. Jag menar, Sarah är den som säger
till sin lärare i skolan "SUCKA INTE ÅT MIG!" när läraren
bara skulle andas in lite. Hahaha!

Så här är lite bilder på befallning (från två olika kvällar..
men det kan man nog lista ut, vi brukar liksom inte köra
ombyten under en och samma kväll)



Till Sarah och Annas Black&Red-partaj.
Jag har ju i alla fall... halvröda läppar och röda naglar!


SOS (fyndigt, Sara och Sarah alltså) Sarah hade kanske röda strumpor?


Populärast med svart som man ser. Här är Malin och Elenore och Annapannastektefläsk.


Dessutom så skriftar Sarahs och mitt hår i rött. Det ser man va, va?


Lånade denna från Elenores blogg! (
www.eeklind.blogg.se)
Kolla Sarahs band, sådär sexigt nerföst på armen, grr!


Åh nästa kväll! Skäms faktiskt lite över att jag lägger
upp denna bilden, jag menar, orka vara så seriös?


Hotarn.


OOhhh Sara är rockig!


Inte så rockig längre...


Mjau!


Här sjungs det i flaskor, stilrent!


Jaa..

Såja, nu tyar jag icke mer!
(Var fler folk där under kvällarna alltså, vi festilerar
inte ensamma jämt. Men man vet ju inte om folk vill
synas på Sveriges största blogg hur som helst, eller hur höhö)



/ Elin

Kommentarer
Postat av: anna

orka se gravid ut hahahah ska aldrig ha den på mig isgen :P

2009-10-09 @ 00:18:40
Postat av: fröken elin

haha va vilken av dom? alltså ja menar du ser inte gravid ut på nååååån?! körvbölle alltså<!

2009-10-09 @ 00:51:59
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Evelina

HERREJÖSSES vilka snygga tjejer. Jag gillar den sista bilden mest. och mjau bilden! jag säger bara MJAU eliiiiiiiiiin. sniiiigg

2009-10-09 @ 13:49:17
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: petter

Var det bara ni alltså? Va trevligt! Vilkent intressant kombination att ha rött nagellack och rosa läppar förresten elin!!

2009-10-09 @ 18:15:50
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0