Filmrecension!





I helgen har jag tyvärr inte varit bjuden på en enda
fet fest. Så istället har jag haft fet filmfest med mig
själv. Tänkte göra en proffsig recension av filmerna jag sett.



Först såg jag Australia som typ var
sju timmar lång. Den får:



... tre och en halv bulle. Den var bra men jag hängde inte med
i början och jag brukar ha väldigt lätt för att hänga
med i filmer. Kanske att jag inte hängde med för att jag hade
fullt upp med att bryta choklad i lagom stora bitar att smaska på.
Och så var den lite spännande.



Sen såg jag Patrik 1,5. Den var lite
smårolig ibland men inte så att jag skratta
högt liksom.
Den får:


... två och en halv bulle. Kanske kunde sträcka mig till
tre men nu har jag tagit ett bett där av den sista bullen.
Jag gillar i alla fall dom skådespelarna och den var
mysig. Förutom när Patrik sa fula ord. Ajabaja.



Och så såg jag Twilight för första gången.
Jag har hört hur bra alla tycker att den är
och då brukar jag bli väldigt skeptisk.
Den får:



... fem bullar!!! Plus en kaka. Den var faktiskt jättebra.
En av de bästa filmer jag någonsin sett. Jag älskar den faktiskt.
Tror jag är kär i en film. Är det okej? Bra.



Okej, kanske inte den proffsigaste recensionen jag sett
men jag känner mig ganska stolt. Nu ska jag jobbilera.
Adjö!





/ Elin

Kommentarer
Postat av: hannaa

jaa men detsamma! :D

2009-05-24 @ 13:45:18
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: Amanda

twilight är en underbar film :)

2009-05-24 @ 17:55:23
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/
Postat av: anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!panna!

hahahah sa ju det om twilight den e gryyym! :D o han e grymt sexig. o tycker du att du är lik tjejen?

2009-05-24 @ 19:53:29
Postat av: lillsarah

läsa böckerna elin.. filmen är SOPIG jämfört med dom!! och helst på engelska också för det äger!!

2009-05-24 @ 19:56:49
Postat av: fröken elin

annapanna!: jaaa men det är ju jag anna, ser du inte det? å edward är kär i mig höhöhö:P

2009-05-25 @ 15:10:40
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

lillsarah: haha jag är dålig på engelska så tror inte deeet:P kaaanske på svenska, men nu vet jag ju redan va som händer. å mantycker alltid filmerna är sämre än böckerna. meen jag älskade faktiskt filmen so dont kall it sopig!! >=)

2009-05-25 @ 15:11:26
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: ida

Patrik 1,5 är jätte bra! Dock lite äckligt när dom har sex haha! Men sjukt bra film med kärlek i bagaget :)

2009-05-27 @ 14:56:55
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0