Hambörgör (mina rubriker är så bra nu för tiden)





Hellö!

Kom precis hem, ifall ni ville veta, det ville ni inte.
Har varit ute med jobbet så att säg. Sköj!

Och förut idag så var jag på MASSAGE. Aah.
Mycket skönt.
Ni som har blivit masserade, tänker inte ni
att massören kan läsa era tankar?
Det tänker jag varje gång. Så därför råkar jag
alltid tänka helt perversa tankar bara
för att jag tänker att hon/han kan höra det.
OBS: RÅKAR. Men sen kommer jag på att
dom nog inte är tankeläsare. Och börjar
tänka på sånt jag brukar. Typ hamburgare.



Ja... sån är jag.
Nej, nu ska jag läsa Blondinbellas blogg.
Den har liksom mer klass än min. Ciaoaoao!




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Petter

Blondinbella, kodord för petter eller?



Oj, jag ska inte inte sola på lördag!

Jag har aldrig varit hos en massös/ör :(

2009-05-29 @ 01:33:09
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

Stil är lätt bättre än klass, din har varken eller! Din blogg har en rosa färg! Det är nog bäst!



"äger"? Menar du säger? Så säger man här on the east coast, vet inte varför jag sa på engelska där, ville väl vara cool! Lyckades säkert inte! Men hoppas inte din dator blev överbelastad av alla tusentals besökare som du fick av min lilla reklamkampanj!



Jag är vaken!!!! Jag msnar! Hah!

2009-05-29 @ 01:57:12
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0