Min mjölkskak






Det är tråkigt att vara nyttig. Mitt liv känns meningslöst!!!
Gud sände mig till jorden för att äta. JAG VET DET. Det är mitt mission.
Jag tror jag ska bli onyttig imorgon igen. Denna dagen har varit outhärdlig!!!

Och på tal om mattor så har jag köpt en mixer idag.
Den ska jag göra massa milkshakes i.
Typ chokladsås/bulle/kaka/popcorns-milkshake.
Tror det skulle vara mumsigt som bara den.



Ska göra milkshakes (eller smoothies som man säger när man är smått hipp...
det var just därför jag inte skrev det) varje dag. I resten av mitt liv. Ah.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: E

chokladsås/bulle/kaka/popcorns-milkshake? men hallå, nu är du inte realistisk! Du måste ju faktiskt trycka i lite mjölk eller glass också! duuh!



Du? ett manligt ansikte? Försöker du säga att rihanna är manlig? är du förvirrad? är jag? hmm...



Nu har du ditt nya inlägg förresten, så nu slipper du titta på min macka av ren perfektion (:

2009-03-10 @ 21:55:46
URL: http://weightgainer.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha chokladsås/bulle/kaka/popcorns-milkshake det lät ju ganska gott det haha ;D

Läs min blogg :D

2009-03-11 @ 21:18:58
URL: http://larss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0