Stjärnvinst!




Igår var jag ju som sagt på Liseberg!


Istället för en grön gubbe så är det en
grön Lisebergskanin när man ska gå över gatan
till Liseberg. Sånna fräckigheter har ni inte till Grönan va, va?!

 
Där är den nya attraktionen Hanghai och jag känner mig ganska attraherad. Icke äckligt menat.

 
Jag vann en Geisha! Godiset alltså, eller
vem vet. Det kanske ligger en Geisha
inknycklad där i paketet?
Se hur drogad lycklig jag ser ut i alla fall.

    
Resten av vinsterna var; en film, en rosa nalle utan ögon, en användbar häst i hästracet, en bil i tankracet och en katt.
Eller jaha. Det kanske var Vimsan.


GISSA HUR DET SÅG UT INUTI GEISHAN?


TITTUT!
Nä...


TADAAA! Mmm 2000 g choklad.


Vimsan inspekterar så att inte en enda liten chokladbit
saknas




/ Elin



 

Kommentarer
Postat av: petter

Fräckigheter? Pff! Vi har inte ens övergångsställen här! Tycker du ska ha en tävling, och lotta ut geishorna! Typ "Vad heter petter i mellannamn?"

2009-07-10 @ 23:25:40
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0