Prima program på pvällen




Har ni sett det dansprogrammet som går på ZTV?
"Dance 360"
Det är jätteCOOLT. Dom battlar mot varandra
och tar i så dom typ exploderar. Och alla har sånna tuffa
namn som A-Wax och K-sly. Jag hade lätt döpt om mig till
E-type om jag var med.
Jag kom på det namnet nu! Bara sådär!


Här är ett klipp av programmet. Den killen i röd tröja gör typ den sämsta "roboten" någonsin.
Sen ramlar han ner på golvet och gör roboten fast liggandes... ännu sämre.
Och publiken typ "WOAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOW"
Jag menar så kan jag också göra. Fast 1000 gånger bättre. Och baklänges.





/ EB

Kommentarer
Postat av: Pamie

Haha jag tror han tappade stinget där på slutet :P

Härligt att se att du lever! ;)

2009-07-05 @ 14:40:39
URL: http://lapetitepois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0