Dörrförsäljare




Förut kom det några barn hit och frågade om vi ville köpa fisk.
Intressant.
En annan gång kom dom hit och frågade om vi ville köpa sten,
vanlig grå sten som hela vår grusgång består av.
Det var också ganska intressant.

Tänk vilken affärdidé egentligen. Jag som har så mycket sten kan ju tjäna
en förmögenhet!!

Nej, nu ska här plockas sten! Inom kort är jag nog stenrik. Hö hö hö...

När jag var liten gjorde jag faktiskt liknande business. Jag gick och knacka dörr
och frågade om folk ville köpa kottar. Jodå. Kottar.
Det tänkte jag att folk väldigt gärna ville ha. Eftertraktat liksom.


3000? Får jag 3000 för denna hög?




/ EB

Kommentarer
Postat av: Anja

ÄNTLIIIIIGEN! du har förgyllat min natt, Äliiin is back! =) sitter här i Helsingborg och fick nått infall att gå in och kolla om du slutat med din löjliga paus och så hadde du deeeet :D wohoooo för det! ditt största fan!! puss och kram!

2009-07-09 @ 00:42:28
URL: http://haringenblogg.se
Postat av: fröken elin

haha jaaa nu fick det vara nog med bloggpaus 8) så tråkig kan jag ju inte va.. i en evighet



ooh mitt största fan är du också, du borde få nåt pris för det! en saddwish kanske? tack för senast förresten din gamle get . 20 år är inte illa:D pussokrambanan

2009-07-09 @ 19:17:56
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0