No hasch-hasch!






Och på tal om kokain...


... den här goa låten har jag gått runt och lyssnat på idag på jobbet och sjungt med i.
Med en klämkäck stämma.

"Cocain will blow your brain
and ecstasy will mash your life!
"

Så spänner jag ögonen i kunderna. Jag hoppas dom förstod mitt budskap.

En trevlig prick den där Allanballan som skriver sånna undervisande låtar.
Man lär sig så mycket. Jag var precis påväg att stoppa lite kokain genom örat
men hejdade mig när jag hörde denna trallvänliga låt. (Han är ju trots allt doktor
och kan nog sin sak)
Och efter det skulle jag åka hem på en moppe. Men då hörde jag:


Jag vet att jag är helt efter som kommer med denna nu. Jag har ju hört den tidigare
men först idag såg jag videon och jag har nu skrattat i snart en hel timme.

1. Alban är allvarlig. På riktigt. Riktigt allvarlig. (?!?!?!)
2. Texten... TEXTEN. TEXTEN!!!!!!!!!!!
3. Varför måste alla killarna se exakt likadana ut när dom ramlar och sedan rulla hundra varv?
4. Jag gissar på att det är samma kille som gör alla stunten....
5. Varför kallar han tjejer för kex? En kaka, okej. Men kex, det vill jag inte vara.
6. Dansen tjejerna dansar. Den ska jag dansa ute nästa gång.


Tummarna upp.
(Nej, jag har inte jätteröda
händer, der är handskar tro det eller ej)

Ett helt inlägg om Dr. Alban. Det trodde jag inte att jag skulle lyckas flänga
till med när jag började denna bloggen.





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0