Tungjatjena!





Idag hade jag kunder på jobbet (veeeeerkligen?!) som ville
titta på guld och silversmycken i skåpet.

Kunderna står och pratar med varandra på något språk som
jag inte förstår och testar cirka, ja, ALLT som finns att testa.
Då och då försöker dom knuffa undan mig för att själva försöka
rota i skåpet. Trevligt. Hur som helst...
Helt plötsligt vänder sig den äldre av dem och tittar på mig:

Kund: Shla iche jobe lashe sho sho?
Jag: Va?
Kund: Ja, är du inte alban då?


Jahaja. Jodå, varför inte.


Alban? Svensk? Indian? Arab? Finsk? Skånsk? Välj själv!


På tal om Albanien. Den här hejade jag på i Eurovision Song Contest 2004.
Anjeza Shahini - The image of you (Albanien)
Woho! Klart jag hejade på mitt eget land... hm.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Vsg : )

Jag hade bestämmt mig för att ha charader men det blev aldrig något dicko eftersom hon ena fritidsledaren inte var där :(



Vad komisk att de trodde du var alban :P

2009-01-29 @ 00:51:08
URL: http://emooma.blogg.se/
Postat av: Cat

När man jobbar bland folk så får man vara med om mycket! =P



Just dessa grejer hittade jag på likecool.com. =)

Älskar udda o coola saker! =D



Haha! Jag hade skrivit nån lustig mening iaf.. o sen hade jag skrivit fel tid.. de bokar mellan 4 o 9! =D

Vimsiga Cat! =P



Haha!! Kanske det! =P Om inte annat så kanske jag skulle bli artist.. =D Traa la la la! Sjunger jag fint? ;)



Hehe! Jo..maskinen kostar ju en hel del. Och visst är den bra.. den kan sanera sängar, tvätta mattor, bona golv, slipa dammfritt, tvätta möbler, skura kakel/klinkers, massera, polera.. O massa mer! =D

Den perfekta maskinen! Synd bara att den inte kan laga mat! =P

2009-01-29 @ 01:01:48
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0