Min första riktiga konsert... spelning... bandtittande...





Godkväll, godkväll!

Som sagt så var jag ju på konsert igår
med min jobbarkompis Marlene som är
en van konsertare.
Det var very nice! (Inne-uttryck) Och jag kände mig faktiskt som en
i gänget efter ett tag då jag köpte min alldeles
egna Night Shift t-shirt (som var ett band som spelade där) och
headbangat för fullt. Väldig nackspärr idag bara,
men det var det värt!

Och bilder lovade jag igår att jag skulle lägga in om jag inte missminner mig, höhöhö.
(Ganska viktigt efterson ingen läser texten i alla fall) Fast nu är ju klockan ganska mycket över tolv så det
var ju egentligen i förrgår som jag lovade det. Om man ska vara noga. Men det är vi inte här. Väl?


Hemma innan. Såhär tänkte jag se ut
om jag ville se trevlig ut...


...eller farlig om någon skulle börja bråka med mig
för att jag inte var en riktig konsertare. (Mm, ser verkligen skräckinjagande ut)


Marlenes söta katt Nova som jag jagade runt i lägenheten.
Hon gillade mig till en början tills jag petade henne på
nosen några gånger. Då gick hon och gömde sig =(


Mästerkocken Marlene


Bearnaise/köttfärs/ost-mackor I ugnen
(M-special kallas dom)


Jag ser mätt och nöjd ut tycker jag


Speciellt när det vankades chokladpudding till efterrätt.
Ser ut som en skål med... äh.

 
I väntan på buss. Oh yeah!


Framme på Henkan (Ska kalla det så framöver, är ju
stammis nu)


Mmm grrr...


Marlene sökte sig snabbt till baren
(För att försöka förtränga vem hon var där i sällskap med
mest troligt)


Första bandet. "Körsbärsfettera" (Mmmm)


Andra bandet "Fredagen den 13:e"
Och folk dansade knuffdansen


I väntan på bandet vi skulle se


Och där är dom "The Night Shift"


Se så jag matchade in!
Tror jag gör rätt tecken (?)








Killen bredvid verkar lycklig


På spårvagnen därifrån


En trevlig prick med rosa/rött/gult hår
tog kort på oss


Sen gick vi på fin restaurang


Mums fillibabba!

 
Jag är så nöjd över mitt nya inköp! I modell large, tänkte ha den och sova i.
Mycket sexigt, nästan som dom i Desperate Housewives!
........


Det var det och det var det.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Den där chokladpuddingen såg riktigt lockande ut =)

2009-01-12 @ 03:01:22
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: Marlene

Haha, Körsbärsfettera (Gött!).

Ser du att jag råkade peka finger på ett av fotona som togs på spårvagnen?? Fy på mig som inte kan hålla fingrarna i styr!

Sess imorrn vännen!

Kram

2009-01-12 @ 23:49:51
URL: http://senses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0