Shopping med kändis och tårta med tillhörande kalas





Ja, kära vänner, här sitter jag och äter salta godisar. Dom är supersalta.
Jag får ont i gommen av saltigheten... sältan... Men det är det värt! Jag plågar mig själv
för att få lite njutning... hehe. Det lät ju som en trevlig boktitel:
"Jag plågar mig själv för att få lite njutning" av fröken Elin Börjesson.
Tänk vad den hade sålt! Och tänk hur besvikna alla skulle bli när dom inser att den handlar om godis.

Käckt.

Så, nu var precis den 25e februari slut. 25 februari innebär förresten
två saker:

1. Min bror fyller år
2. Min lön halveras

Tuff dag. Hejsvejs!



Sara gömmer sig bakom ett träd.


Jag gör min allra sötaste grismin...


Sara gömmer sig bakom sitt hår.


Jag tar kort på mig själv i en spegel. "Moget", tänker ni nu.


Sara gömmer sig bakom sin hand.
(Hon inbillar sig att hon är kändis, det är därför hon gömmer sig.
En gång trodde en människa att hon hade varit med i Big Brother.
Sen dess tror hon också det)


Och 5-timmars Allum-shopping är över.
Svettigt. Vi skulle gått och tränat egentligen.
Men det här var jobbigare så vi gick hem
istället.

 
Sen iväg på kalasis och jag ser extra mesig ut där jag glatt står med mitt paket.
(Och även om man kan tro det så har jag inte lagt luggen där i en stripa med vilje. Det var inget inplanerat)


Men jag är glad för det för...


... det skulle alldeles strax vankas TÅRTA! Ja, det är ju ett krav om jag
ens ska entra någons hem.
Sen spottade min bror på tårtan. Men det var tydligen meningen.
För han skulle "blåsa ut ljusen" som det i folkmun heter.

Snipp snapp snut. Så var bildspelet slut.




/ Elin

Kommentarer
Postat av: m

Hahaha.. ""Moget", tänker ni nu."

Klockrent!! ;-)





2009-02-26 @ 08:54:32
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Hejsan sötis!

Svara gärna på Dagens fråga hos oss! Idag lyser den:

Har du några tvångstankar? Vilka isåfall?

Det skulle vara roligt ifall du ville svara, men gör det bara ifall du har lust och tid! Kramar på dig!

2009-02-26 @ 09:31:44
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Hejsan sötis!

Svara gärna på Dagens fråga hos oss! Idag lyser den:

Har du några tvångstankar? Vilka isåfall?

Det skulle vara roligt ifall du ville svara, men gör det bara ifall du har lust och tid! Kramar på dig!

2009-02-26 @ 09:31:48
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Ida

funderat på att söka till top model ?

du är grymt vacker ska du veta

2009-02-26 @ 11:40:28
URL: http://xenofobiia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gud vad fint hår du har!! (:

2009-02-27 @ 12:51:08
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0