Min flotta kväll del 1





Hej töntar.
Och hej alla andra som inte är töntar :)

Idag/ikväll har jag lekt med Sara. Vi har handlat, bakat morotskaka,
lagat mat, Sara har visat mig hur facebook-världen ser ut
(hon hänger alltid där) och så har vi sett på MELODIFESTIVALEN!
Jag måste skriva det med stora bokstäver. Varje gång.
Såhär tyckte jag i korta drag:

Foto: Vi-foto Jag gillade partiet när dom sa tick tick tock. Det lät så exotiskt.
Foto: Carl-Johan Söder Först kom armarna. Sen kom Jonte.
 Woho! Jag älskar kisspauser!
Foto: Carl-Johan Söder Skönt med långa pauser.
Emilia Foto: Scanpix Den här låten var ju go. Hon såg ut att lukta gott också.
Alcazar, Foto: Carl-Johan Söder Bäst ikväll! Jag rang och rösta. Mm, rang.
Caroline af Ugglas, Foto: Carl-Johan Söder Snälla. Hon var bättre sist hon var med.
Foto: Vi-foto Bra Britney-låt! Synd att hon inte gick vidare.

 
Petra var görbra som programledare.
Dom kan gärna klämma in David på ett litet hörn också. Vänstra typ. Eller vilket som faktiskt!

Vilket långt inlägg. Får göra ett till. Så verkar det mer som att jag uppdaterar mycket.
SOM EN RIKTIG BLOGGARE! Oh Yeah.






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Jessie

Nämen, se- nu behövde jag ju inte se programmet, de va en lagom beskrivning tycker jag. kort och bra!

med tanke på att jag bara har 3 pers som prenumenerar på bloggen så är det ju inga monstersiffror, men jag står för mitt rekord och vrålar: 54 st unika läsare. låter kanske lite- men för mig är det guld. :)

2009-02-08 @ 03:43:16
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: m

Ja, Mede(för heter hon så??) var ju grym som programledare! Och alla klädbyten gick ju galant! :-)



Och som du säger- Batra hade faktiskt passat bra där på nåt hörn.. eller varför inte Glans :-)



2009-02-08 @ 07:16:28
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: hilda

hahaha du skriver så sjukt roligt ;)



alcazar var bäst!

2009-02-10 @ 21:27:53
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0