Mer bilder från Alla hjärtans dag






Bara för att jag tycker det är kul med bilder och för att jag har fått för mig
att alla människor vill inget hellre än att se massa bilder på mig och bilder jag har
tagit...........................


Sara sa "ta kort på väggen" så jag tog
kort på väggen. Jag lyder hennes minsta
vink.


Här har vi kommandoran :)


Behöver jag nämna den igen?
(Förlåt om jag råkar orsaka mardrömmar för någon nu)


Likheter... jag ser likheter!


Bäst att föra den åt sidan.


Sara är en sån som tar kort på människor som är på
toaletten. Ingen aning om hur hon ens
tog sig dit upp. Spindelkvinnan?

 
Alalalalalong!


Hihihi! Är jag rolig måntro? (Där har förresten killfångare... västen bytts ut.)





/ Elin

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag

ja, ajg täntke jobba i nått år och plugga lite vid sidan av, lite exta ämnen och så så jag kan plugga vidare :)

2009-02-20 @ 15:23:22
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Cat

Haha! Tar kort på folk som är på toaletten.. =P



Det är gott! =) Fast vi tröttnade lite.. Åt det också väldigt mkt.. Men samma rätt hela tiden. Man kan ju tillaga på olika sätt så blir det inte så enformigt! =D



Hahaha! Det kan nog funka med post-its med!! =P

Okej... det är något som min inte är bra på.. Eller, jo han är grym på det.. men han tycker det är jobbigt. Det är inte bra! Jag älskar också att få massage! =P

Skall se om jag hittar någon! ;) Åt dig alltså.. Haha! Jag kan leva utan hans massage, har ju en massagestol! =P



Va gott! Så snäll är inte min boss! =P

Hoppas du har en tokbra fredag! =D

2009-02-20 @ 15:35:50
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, Svampbob är cool! Och den där väggen var ju ganska snygg med alla sina flaskor :)

2009-02-20 @ 21:08:33
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0