Att svälja eller att icke svälja




Suck... att ni alla ska vara så snusktänkande...
Ni borde skämmas!



Det jag syftade på var att svälja tandkräm. Jag kan
inte förstå hur man kan borsta tänderna för att sedan
käka upp sin tandkräm/salivblandning!
HUR kan man? Verkligen omysigt.

Det har hänt att jag har borstat tänderna med andra
människor. (Häftigt, jag vet)
Så är dom färdiga med borstningen - sköljer tandborsten -
man hör ett dovt "klunk" - så trippar dom därifrån.
URK?!

Kom bara att tänka på det...


Mmm, frukost?





/ Elin

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tack = ) Nja, sådär- pluggade det från sexan tills jag slutade gymnasiet, sedan bodde jag där i höstas, men kan ändå inte alls så mycket som jag 'borde' kunna. Så ta inte mina ord till 100%, men jag tror att det borde översättas på det viset! =)

2009-02-04 @ 23:42:07
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: Eva Guillén

Ååh nej jag vet det! Jag ångrar starkt att jag gjorde det dumma inlägget. Det var ju inga speciella filmanalyser heller... :) Gael är ju skitvacker! :) Tänker nog göra om inlägget lite med en snyggare bild på honom. Han är verkligen asvacker!!!!!! Man ska inte göra narr av vackra män som är smarta, har stil, klass och kör en bra grej!!!



När jag känner mig tråkig brukar jag skoja om det tragiska faktum :P hahahaha!...som tips. ;). KRAMAR!

Postat av: Mitsukai

Urk >.< man borstar ju bort bakteriemassan, den vill jag ju inte direkt slurpa i mig sen

2009-02-06 @ 01:11:22
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0