Jag gjorde det! Igen...





Ja, alltså inte "det". HA! Nej, verkligen inte. Utan låt mig berätta:

Jag såg att jag hade fått 40 nya mail på min hotmail på typ två dagar.
Så jag tänkte "eeeh eftertraktad? eeeh ja!".
Jag klickade mig in på mailen för att kolla min beundrarpost
och upptäckte till min förvåning att det faktiskt var SANT.
Massa olika killar som skrivit meddelanden.

nerds.gif Nerds image by paiela

Hur? Varför? Därför?
Plötsligt kom några suddiga minnen fram i min hjärna
Suddiga minnen där jag... (hujedamig) suttit framför datorn och blivit medlem på en...
(fy farao) DEJTINGSIDA!!!



Det var en mörk och blåsig natt... eller det var det inte alls men det
kunde vart. Jag hade endast anmält mig för att jag ville göra personlighets-testet.
Se hur jag är som person.



När jag sedan fick svaret på min personlighet måste jag blivit sur och förträngt det hela.
Så nu, med svetten i pannan (fast inte egentligen, är inte så svettig av mig)
så raderade jag min profil. Kan äntligen andas ut.

Herregud, man vill väl inte ha massa psychon efter sig? Som jag sagt tidigare
så är det ju bara sånna som blir medlem på sånna sidor.
Eeeh hehe. Jaaa. Men det var faktiskt ett misstag!! Typ.


(La in massa bilder för att få inlägget att se väldigt intressant ut.
Massa, massa text är ju skittråkigt)




/ Elin

Kommentarer
Postat av: femman

SÅ bra att lägga in bilder! Spelar liksom ingen roll om dom passar till texten eller inte.. Perfect! 8-D

2009-08-22 @ 08:18:44
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: petter

Dejtingsida säger du.. Jasådå.. kontaktannons-elin!!

2009-08-22 @ 16:40:01
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: sandras

jag diggar din blogg :D

2009-08-23 @ 11:32:25
URL: http://larss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0