TV





Såg inte hela Idol idag för jag jobbade till 20.15 och sen
skyndade jag mig hem. Så hann väl se halva men såg
snabbgenomgången. Har ingen riktig favorit faktiskt. Några
var bra, några mindre bra. Vet inte vem som åkte ut ännu
för jag började kolla på Bourne Supremacy. Såg slutet av
Bourne Identity igår och tyckte att den var bra så ville se tvåan.
Ska se hela ettan någon annan gång.

Nu ska jag gå in på tv4:as hemsida och kolla vem som
fick lämna idol...
...spännande
...hmm
....kallema kallema kallema elle, kallema elle
....dododo
....nu ska vi se.
AHA! Okej, det var rätt tyckte jag. Fast än så länge bryr
jag mig inte så värst vem som åker eller vem som stannar.

Imorgon är det väl killarna som ska sjunga. Hoppas dom väljer
lite roligare låtar.

Vad går på tv nu då? Scrubs... Extrem överlevnad... La vie en rose
... ja det var allt jag kunde tänka mig. Annars får jag väl gå och
lägga mig och fortsätta kolla på Bridget Jones för 79e gången.

Hejhehehehejdå!



Åå, det finns en nummer tre såg jag också.
Bourne ultimatum, ska se den med!



/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0