Söndagsmysipysi





Hejhå!

Vilket fint väder det va idag. Tack kära väderguden.
Ska dansa soldansen sen! Eller imorgon.


Dagen började med att jag vaknade, en ovanlig början eller hur.
Sen så gick jag en liten promenad i Örgryte och tittade på
alla fina husen, det finns sånna stora maffia hus där.
Eller maffiga kanske man säger, annars blir det något helt annat.
Har inte hänt så mycket annars, vart och handlat och
köpt pizza. En "Alanya" med kebab, sås, pepperoni, lök, fetaost
och oliver. Fast jag ville ha utan lök såklart, men fick det ändå.
Men vad gör det när solen skiner, jag är inte den som klagar.

Igår var vi på bio, nattbion och såg "Mirrors". Hur äcklig som helst!
Jag höll för öronen 95% av filmen eftersom jag glömde göra det
i början och skrämde nog alla mer än vad filmen gjorde.
Blundade större delen med, eller snarare tittade mellan fingrarna kisandes.



Ja... jag är en riktig fegis när det gäller skräckfilmer. Jätte lättskrämd,
jätte lättäcklad och tål inte att se psykopatiska grejer. Burrr. Men det var
ändå kul att gå på bio. Och äta dom goa popcorna!

Nu ska jag kolla om någon ringt på min mobil...
... det hade ingen. Nu ska jag nog leta upp någon bra film och
något gott att äta! Byebyebye.

Mmm... men det här var väl ett lagom kul inlägg... borde skriva något
kul. Nej, jag lägger in något som jag tycker är kul. Mia och Klara!
Hahahahihihi.





/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0