Morsning korsning





Sista gången jag använder det uttrycket, hoppas jag.
Jaaa, nu är jag ledig fram till tisdag. Lyxigt.
Ska göra "crazy things" som typ städa, åka hem till mörmör,
handla och titta på tv. Woh!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Doobidoo. Det är ett
riktigt höjdarprogram. Jag vill också vara med i sånna roliga
lekprogram. Måste vara känd först för det tyvärr. Men det
kan väl inte vara så svårt. Nuförtiden kan man ju bli känd för det
mesta. En spya, en blogg om intressant mode och liknande.
Får fundera på detta...



Ta med mig till studion, Lasse!

Nu ska jag till bilskolan och se om jag kan skriva in mig.
Hej,hej!






/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0