Morsning kors... nej, GODMORGON!





Nära jag upprepade mitt misstag.

Jag säger godmorgon för jag vaknade faktiskt nyss.
Skulle nog fortfarande sovit om det inte vore för att jag
blev väckt för tredje gången. Grrr. Fast det var väl på tiden
att jag gick upp. Drömde ändå tråkiga så drömmar.
Jag gick på en väg och det regnade. Spänning, spänning.
Kan jag inte få drömma att jag kan flyga eller är med i
Top Chef och vinner överlägset eller att jag är Batman.
Något sånt.

Idag har jag mycket planerat. Först tänkte jag baka
och sen städa medan det bakade jäser
eller står i ugnen. Sen äta det bakade. Ja...

Funderar bara på vad jag ska baka. Morotskaka
eller vaniljbullar? Hmm. Eller båda? HMM!





En liten låt för att piggas upp lite!





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0