Jag kan slå Filip och Fredrik!





Ville bara påpeka det.
Och YES, I do think that I can dance.

Två program där dom frågar så otroligt simpla frågor
med så uppenbara svar. Hehehe. Hihihi.

Nej nu går mitt självförtroende i överflöd.
Det är popcorna som talar. Har nämligen ätit två påsar.
(Som en dessert på min muffin, min vaniljbulle, min kladdkaka
med grädde och mina tablettaskar.)

Slutade jobba klockan åtta. Skyndade hem. (Ringde faktiskt efter skjuts)
För att hinna hem till Idol och mitt godis. Mmm.
Märker att det är många gitarrister som går vidare i år.
Hello Amanda Jensen goes boy and goes clone.

Jag är inte mycket för gitarrer om jag ska vara ärlig.
Den enda gitarren som jag imponeras av är en Guitar Hero-gitarr.
Det är ju faktiskt nästan som en "riktig". Fast roligare.



Och kolla vad jag upptäckte



Det finns en mini Guitar Hero! Eller kommer finnas.
Tror jag. Den måste jag skaffa i alla fall! Man kan ha den på bussen,
tåget, när man ska sova, när man ska vakna, när man äter
middag, när man är på bio, när man är på fest.
TÄNK! Du kommer bli festens medelpunkt.
Kanske inte... men jag ska ha den i vilket fall. Behöver ju knappast
skryta med detta mer.

Hej,hej!







/ EB

Kommentarer
Postat av: sara

haha, fett söta juh!! :p

2008-09-18 @ 07:43:42
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0