Irriterande, så irriterande!





Hörde en snabbis en låt på tv:n. Och jag vill
så gärna komma på vilken det är. Kan bara melodin,
inga ord och vet att jag inte visste vad låten hette
innan heller bara att jag hört den och den är bra.
Den är gammal. Jag kommer ALDRIG få reda på vad
den heter för snart glömmer jag bort melodin.
Och chansen att jag kommer få höra den igen är
ganska liten eftersom den spelas inte på radio direkt.
Dumma gamla låt.
Såhär tyckte jag dom sjöng:

"Waa river lala to the la nanana nanana"

MMM, det hjälper va.
Håll med mig om att sånt är irriterande! HÅLL MED MIG!!!
Hm... Nu ska jag sjunka ner i soffan, eller
det har jag redan gjort men jag ska sjunka tills jag fastnar.
Så jag slipper resa på mig igen, aah.






/ Elin


Kommentarer
Postat av: Marlene

http://www.barb-coolwaters.com/c001/moonriver.html ??

2008-10-26 @ 22:18:46
URL: http://senses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0