En miljon kalorier senare...





...så sitter jag här och orkar inte resa på mig.
Jag är fast. I soffan. Likt en skalbagge som
hamnat upp och ner.
Undra hur många tusen "kals" jag slukat?
Men vem bryr sig och vem orkar räkna? Många kanske...
Men aldrig jag, jag vet knappt vad det är.
Vet bara att det finns i goda saker som slutligen hamnar
i min mage. Och det är jag stolt över!

Aj, ont i nacken. Suttit vänd på ett skevt sätt.
Åt tv:ns håll, så nu måste jag sitta vänd åt andra.
Titta in i väggen. Ungefär lika intressant faktiskt som
att titta på programmen på tv. Suuuuck!
Varför inga matprogram, bra filmer eller frågesportsprogram?
Okej, Postkodsmiljonären gick ju förut men vad hinner dom med, 5 frågor?

När jag erövrat tv-världen så kommer jag sända jättebra
saker. Ska börja planera min kupp snart. Snart.

På tal om Nintendo så titta vad jag har hittat!
Och som jag vill ha!


Nintendo ds lite hette den visst.
Som ett gameboy nästan och mitt gamla
gameboy från 80-talet (som jag spelade
tetris på när jag var 1,5 år - nivå 9) är
sönder och borta också för den delen så
lite svårt att spela på det faktiskt.
Det här är säkert mycket bättre och dessutom
finare. Nödvändig, mycket nödvändig makapär...

Nu ska jag vända mitt huvud åt andra hållet igen.
Hejdå!





/ EB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0