YES!





Fick nyss reda på att det inte bara är folk som av
ett rent misstag råkar klicka in på min blogg.
Utan det finns faktiskt dom som gör det MED FLIT!
Känner mig känd. Som Blondinbella typ! Eller... Nja.

Så vad har ja gjort idag förutom att posera pinne?
(Nej, jag säger inte att jag är pinnlik men jag är
stel i kroppen som en idag)
Jo, jag har installerat Sims på datorn. Det är ju så kul!
Fast lite tragiskt samtidigt...
Mina "simmar" har så roligt. Dom har ett mer innehållsrikt
liv än mig. Och jag vill typ vara kompis med dom.
Fråga dom vad som händer i helgen osv...
Det är riktigt sorgligt. Eller är det? Det kanske är fräckt?
Jag vet inte, jag har så dålig verklighetsuppfattning.




MISSA INTE Ensam mamma söker om en timma på trean!





/ Elin B

Kommentarer
Postat av: evelinaaaa

sure doooo, är inne nu det första jag gör när jag vaknar skaru veeeta ;) haha

2008-10-13 @ 11:43:49
URL: http://evelinaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0