Booo!




Tjipp!

Tack så mycket för alla tips om vad jag fick om vad
jag kunde ha på mig på Halloween! Det var kul att läsa.
Men det slutade med: svart ängel.
Booo!



Ska försöka sno Saras kamera (som jag
är väldigt bra på) och knäppa några kort
så ni får se resultatet.

(Testade en wonderwoman dräkt också som jag fick
som ett förslag men som tyvärr var för stor.
Ändå lyckades jag på ett skickligt sätt få fram
ett "RIIIIIIIIIIIIIIIITCH" (ett sprick-ljud).
Mitt framför hon som jobbade i affären.
Drog av mig den fort och vågade inte kolla efter
något hål eller ens titta upp...)





/ E Börjesson

Kommentarer
Postat av: jossan

ja precis de får blir de: ) men de är kul de med, min kompis ville att vi skulle måla lite ärrr och sånt i ansiktet så kanske får bli de haha

tyckte inte att vi skulle klä ut oss så mycket efterosm att vi ska ut på krogen senare under kvällen haha : )

vad gör du en kväll som denna då?? kramkram

2008-10-28 @ 21:36:04
URL: http://josssefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0