Slå en plingaling




Min mobil har återfötts idag! Sing Hallelujah!

Först ett missat samtal. (Inte illa, inte illa... det var från mamma som iförsig bara ville fråga om
hon skulle handla hem något)
Två sms! (Som faktiskt var till mig)
Sen ringde min akupunktör och sa att jag missat min tid. (Bra, skickligt gjort)
Och ett samtal från en okänd person som gick något som såhär:

- Aa, det är Elin.
- Aa det är Henke här.
- Henke? (Vem sjutton har jag nu hälsat på utan vilje som letat upp mitt nummer)
- Ja, kan du...
- Vem Henke? (Låter ju trevligt det här, kan ju vara sött med en stalker när man tänker efter)
- Din brors bästa vän, kan du...
- Jaha! Hans jobbarkompis? (Åh, hans jobbarkompisar har hört så fina ord om mig och
vill nu uppleva denna underbara människa själv!)
- Ja... Kan du be honom ta med sig träningskläder tills i morgon.
- Öh... ja...

Men det var i alla fall ett samtal!
Jag är nöjd...








/ Elin

Kommentarer
Postat av: dawex

hej. är ny på bloggen så fatta inte riktigt :P

men va är det du tackar för?

2008-10-23 @ 02:08:10
URL: http://dawex.blogg.se/
Postat av: dawex

haha jaha!

ahh där ser man. Är helt ny så ja fattar inget än, men man lär sig med tiden förhoppningsvis.

ha det bra ;)

2008-10-23 @ 02:21:33
URL: http://dawex.blogg.se/
Postat av: Linnéa

snygg mobil men är det inte svårt att sms när knapparna sitter i rader om två så att säga?

2008-10-23 @ 17:12:00
URL: http://linnurvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0