Det var en gång Bellman...





Idag köpte jag mat på Max!
Kände mig lite löjlig när jag beställde för när jag
var där sist så handlade jag av samma tjej och
då beställde jag exakt samma saker. Kände mig som
en tråkig människa i det ögonblicket.
Tyckte hon gav mig en lätt ton av avsmak i sin blick och
jag tittade skamset ner. Sedan när hon skulle pumpa
dippsås i en bägare så skvätte den över henne.
Så då hade hon ostsås i ansiktet.

Då tittade jag upp igen.

Ikväll har jag suttit i soffan och tittat på tv. Skulle man
lagt en stor degklump bredvid mig så skulle man se stora
likheter. Tittade SJÄLVKLART på Idol och tyckte Alice, Anna, Robin B och
Kevin var bäst. Vissa andra var mindre bra idag.

Jihde testar scenen Foto: Daniel Ohlsson
Jaha, kul bild.

Har förövrigt dansat rysk dans på
golvet i vardagsrummet, sjöngt med i Singing Bee
(mycket vackra toner) och ätit massvis med sött.
Började tugga på Vimsans ena tass ett tag också.
...
För hon är söt...alltså...
Fy vad tråkigt sagt. Det är bara för jag höll på att läsa
massa Bellman-historier förut. Humorn överförs.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0