Angående Idol





Angående Idol som jag är beroende av. Mamma med.
Både jag och mamma har missat gårdagens program.
Så vi satt och pratade lite om det i bilen när vi väntade på
våra pizzor:

Mamma: Jag måste se reprisen av Idol imorgon.
Jag: Jag med! (Fnyser) Det är ju självklart! Jag måste bara.
Mamma: Jag bryr mig inte om vad, jag SKA bara se det.
Jag: JA! Men jag MÅSTE! Om jag missar det, alltså...
jag vet inte vad jag gör, jag... jag tar livet av mig.

Jag stirrar framför mig mycket upprörd över tanken
att kunna missa det.

Mamma: Nu gick du lite för långt, va?





/ EB

Kommentarer
Postat av: em

Hmm.. Nåååågot överdrivet då! ;-)



Vem/vilka är era favoriter i idol då?



:)

2008-10-19 @ 07:22:06
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0