Sockerchock





Är mitt uppe i en sockerchock tror jag.
Var med Sara förut och köpte thaimat.
(Fanns en svensk tjej där nu som tog beställningar,
misstänker att dom anställde henne efter mitt
telefonsamtal med dom sist som höll på ett bra tag då
ingen fatta vad den andre sa.)
Blev proppmätt i alla fall, åt i tre omgångar för att
orka allt. Sen kollade vi på Sex and the city
och senare Ensam mamma söker.
Men något fattades, GODIS!!! Så nu när jag
kom hem tog jag typ allt jag hittade: pannacotta,
klubbor, chips, glass och cola. Lite överdrivet,
som en katt som jagar mus, hund som jagar katt,
björn som jagar hund, alien som jagar björn.
Aah, ni vet. Så nu måste jag sitta ner ett tag, är
okapabel till rörelse. Hejsvejs!






/ Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0