Godmorgon min favoritdag





Hejhå, hejhå, ska jag gå ut och gå?
Dorodododododo. Nejdå, nejdå!

Vaknade nyss. Somnade ganska sent igår hur
irriterad som helst. Jag låg och kollade på film,
Love Actually, och i slutet av filmen, det var säkert
bara 10 minuter kvar, så hackar den! OCH FUNKAR
INTE! Så jag missade hela slutet!!! Och jag hade legat
jättetrött och tittat bara för jag ville se klart så gör den
så mot mig. Dumma film, fick lust att slita den i stycken
och hoppa på den och bita i den och kalla den saker
som "världens dummaste film" osv...
Jag gjorde inget sånt utan gick och la mig bara och
gnisslade tänder. För hur irriterande är inte sånt?!
Plecis.


Dumma. Fast filmen var bra! Jag älskar
romantik. Låg och föll några tårar allt.

Igår var ju jag och Sara på den där Arkaden grejen.
Det var jättemycket folk där, trodde inte att det skulle vara
så som det var. Röd matta och massa vakter när vi kom
och jättehög musik, erbjudanden, dj:s i affärerna och
massa tilltugg och snacksbord m.m. (Vi sicksackade mellan
borden och smakade på det mesta, eller allt tror jag)
Det bjöds på: Bullar, bröd, nachos med dipp, salta pinnar,
popcorn, godis och dryck.
Det var roligt i alla fall, sånt borde dom göra oftare tycker
jag. Men det blev ingen Guitar Hero, utan det blev alternativ
nummer två - köpa! Mmm.




Ska spela Guitar Hero nu istället tror jag! Sen kolla posten.
Jaaa! Va mycket skoj... hejdå!






/ Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0