Pissed off




Satte på ett program på MTV nyss (Senseless) som jag aldrig sett förut.
Så läste jag lite information om programmet för att se vad
det handlade om:

"...i ett kolsvart rum måste sensless-deltagarna välja en date.
Lukt, smak, hörsel och känsel får avgöra vilka som, i slutet
av programmet, går ut med varandra"

(Smak?)
Ja i alla fall, det lät ju lite intressant tyckte jag. Inte intressant som i
"oj, nu kommer jag få lära mig något viktigt" eller "det här kommer
jag få nytta av i livet" utan mer som "kul, nu har jag något
att titta på".

Men det var inte BARA lukt, hörsel, smak och känsel som fick avgöra.
Nejdå.
Utan också... t.ex. KISS! Ja, ni läste rätt. Jag satt med äcklad min och
såg hur deltagaren inspekterade olika tjejers kiss.
Hur äckligt och osmakligt kan det bli? Jag har konstigt nog
fortfarande på programmet... Hmm.

Deltagaren som han valde bort pga kisset var en gammal
tant. Vet ni vad hennes reaktion var?
"I'm pissed off".

Haha, det var faktiskt lite kul.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: SAMAN

okej ;)



ojoj jag som precis kom hem efter att ha lyssnat på adam tensta och minglat lite med honom? ;D

2008-10-26 @ 02:50:54
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0