Jaha, det var DET som var knepet!





Läste Metro idag.
Där hade dom intervjuat fyra stora/kända bloggare.
Vet ni vad dom alla tyckte var den viktigaste
ingrediensen till att få en framgångsrik blogg var?
Bilder. Många bilder. På sig själv alltså och på vad
man har för sig.

Jahopp. Men dåså. Då kan jag ju skippa all text, lägga
in massa bilder och bara vänta. Så kan jag också tjäna
50 000 i månaden. Great!

Jag visste att det var något jag hade missat.


Framgångsrik?


Men nudå?!





/ Elin

Kommentarer
Postat av: SAMAN

njaa, funkar fortfarande inte för mig. försök lite mer!



svar; hahaha, sicken otur du! ^^, ohja, jag vet att du har annorlunda, jag gillar din blogg, faktiskt. var nöjd. för jag är ingen bloggläsare! du bara stiger i mina ögon elinB !

2008-10-29 @ 00:36:46
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: Linn

Så himla söt^^

2008-10-29 @ 23:21:56
URL: http://lsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0