Ett gott skratt...





Jag har precis ätit den godaste middagen!
Nämligen: Kycklingbiffar, cous-cous, sallad,
grekisk yoghurt, jordnötssås och bröd. MUMS!
Har för mig att jag skrivit detta innan? Men det
skadar väl inte att skyta om det igen isåfall?
Eller tipsa.

Lampan i taket gungar. Jag har inte nuddat den.
Och det är ingen vind här inne.
Det betyder bara en sak.
Usch.

Jag har inte varit med om något roligt idag,
alltså så att jag skrattat. Så ibland måste man ta tag
i det själv!

Jag: Säg något roligt skämt.
Mamma: Ett roligt skämt... Varför är bladlössen så små?
Jag tänker så det knakar.
Jag: Varför?
Mamma: För dom har stannat i växten! Hahaha!

... ja, det förgyllde ju verkligen min dag.








/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0