Du och jag Clemmie





Jäkla snobb-kändis-bloggerskor som inte
svarar när man skriver ett väldigt
skojigt inlägg till dom.

...

JAG ÄLSKAR CLEMENTINER!
Ville bara berätta det för världen.
Vi vill att det ska vara officiellt!
Clementinerna och jag.



Varför jag älskar clementiner:

- Dom är goda
- Dom luktar gott (juligt)
- Dom är fina
- Dom är goda

Kolla, fyra hela heliga anledningar.

Nu ska jag försöka hitta något roligt att kolla på så att jag
kan skratta högt.





(Vilket spejsat inlägg. Riktigt konstnärligt om jag får säga det själv)





/ Börjesson

Kommentarer
Postat av: Anonym

clementiner är grejen.

jag åt en nyss.

det var gott.

2008-10-16 @ 21:49:16
Postat av: fröken elin

jag vet. jag har ätit fyra idag och

känner mig undernärd på clementin!



:)

2008-10-16 @ 23:27:29
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0